-->

Uncle Meat - SBS






First thing - primer. I used Citadel's "Chaos Back" followed by coat of tamiya's white from airbrush. Bright base effects with more saturated colors later
Flat white  finish also helps with brush painting

Zacząłem od podkładu. Użyłem Citadelowego Chaos Blacka, poźniej na figurkę aerografem nałożyłem warstwę tamiyowej bieli - żeby łatwiej się pędzlowało, poza tym jasny podkład powoduje że później nakładane kolory są bardziej nasycone

Flesh base color - mix of vallejo's brown sand, white, basic skintone ink and red ink

Bazowy kolor ciała - mieszanka brown sand, bieli, skintone ink, red ink - wszystko od vallejo

Highlights - base coor with more white added

Rozjaśnienia - dodałem więcej bieli do bazowego koloru

For shadows I added to base color some violet and blue tones - all from vallejo's ink palette
I repeated highlighting and shadowing process until result was ok for me. I also added some grey tones on face

Cienie to kolor podstawowy z dodatkiem fioletowych i niebieskich odcieni z palety tuszy vallejo.
Rozjaśnianie i cieniowanie powtarzałem aż do uzyskanie satysfakcjonującego efektu. Dodałem też nieco szarości na twarzy, dla zasymulowania zarostu



For apron I started with mixture of white and brown


Fartuch pomalowałem mieszanką bieli i brązu

...and highlighted with white

..i rozjaśniłem bielą



I apron I painted cow picture - drawing a contour with pencil first, and next carefully fill it with paint

Rysunek krowy namalowałem wpierw zaznaczając kontur ołówkiem, a potem ciepliwie wypełniając go farbami

I painted details - saw, coke's bootle and boots. For saw I used a lot of yellow ink, which results with good saturated effect.

Zmalowałem detale - piłę, butelkę coli i buty. Maując piłę używałem sporo zółtego inka vallejo, co dało efekt mocno nasyconego koloru

Final details - armbands and mask. Rusty elements on saw I painted with colors from vallejo's "Panzer aces" set - dark, light and yellowish rust

Dalsze detale - opaski, maska. Rdzawe elementy piły malowałęm farbami z zestawu "Panzer aces" vallejo - dark, light i yellowish rust











Base I made mostly with polistyrene plates - I carved floor and wall panels with scriber and added details, like switcher or bucket (it's from pencil's part). Drawing on wall is simpy printed on ink printer

Podstawka zrobiona jest głównie z płytek polistyrenowych, w których wyżłobiłem rysikiem linie płytek, z płytek jest też większość detali, takich jak włącznik, kontakt czy listwy ozdobne. Wiadro to część od długopisu, obrazek to zwykły wydruk oprawiony w ramkę z drutu i cyny  

Pig is sculpted with "FIMO soft" clay


Świnię ulepiłem z modeliny "Fimo soft"
















FINAL EFFECT - more in gallery!